1. Rekrutacja 1.1. Dodawać nowych członków do wioski mogą jej założyciele - w tej chwili Ghab i Losik. 1.2. Każdy z Założycieli ma prawo veta w sprawach rekrutacji. 1.3. Każdy z Mieszkańców ma prawo zgłosić czyjąś kandydaturę do wioski - bierze wtedy współodpowiedzialność za czyny swojego kandydata. 1.4. Każdy z Mieszkańców ma prawo zgłosić uzasadniony sprzeciw przeciwko czyjejś kandydaturze - będzie on rozpatrzony przez Założycieli. 2. Ranga Rekruta - okres próbny. 2.1. Po pozytywnym rozpatrzeniu kandydatury nowy gracz otrzymuje rangę Rekruta. 2.2. Przywileje Rekruta: 2.2.1. Dostęp do jedzenia (meal), wody, bandaży i healing coverów. 2.2.2. Pomoc w razie zagrożenia ze strony mobów. 2.2.3. Pomoc w szukaniu zwłok w razie śmierci. 2.2.4. Pomoc dotyczące mechaniki gry ze strony innych mieszkańców. 2.2.5. Własny pokój z łóżkiem, zamkniętym Large Chest, BSB i FSB. 2.2.6. Prawo udziału w wioskowych projektach, eventach i zamówieniach. 2.2.7. Pomoc w wybraniu "ścieżki kariery". 2.2.8. Racjonalne korzystanie z zasobów poza wioską (bez wycinania krzewów, młodych drzew). 2.3. Ograniczenia Rekruta: 2.3.1. Praktycznie brak jakichkolwiek uprawnień na terenie deeda. 2.3.2. Korzystanie z zasobów wioskowych tylko za pozwoleniem innych Mieszkańców. 2.3.3. Korzystanie z narzędzi wioskowych tylko za pozwoleniem i pod okiem innych Mieszkańców. 2.3.4. Brak prawa do ziemi i domku na terenie deeda. 2.4. Obowiązki Rekruta: 2.4.1. Odkrywanie Wurma i nauka jego mechaniki. 2.4.2. Rejestracja na forum. 2.4.3. Akceptacja zasad wioski. 2.5. Okres próbny: 2.5.1. Okres próbny trwa minimum tydzień, a maksimum 4 tygodnie w zależności od aktywności gracza. 2.5.2. Po tygodniu Rekrut może wnioskować do założycieli wioski o zakończenie okresu próbnego. 2.5.3. Po zakończeniu okresu próbnego gracz otrzymuje rangę Mieszkaniec. 2.5.4. Jeżeli Rekrut pozostał nieaktywny dłużej niż 4 dni, a nie uprzedził o tym nikogo z Mieszkańców - jego okres próbny zostaje zawieszony. 2.5.5. Jeżeli "nieusprawiedliwiona" nieaktywność Rekruta trwa dłużej niż 10 dni - jego rzeczy zostają przeniesione do magazynu, a on sam zostaje usunięty z wioski. 2.5.6. Jeżeli wyrzucony Rekrut nie zgłosi się po swoje rzeczy w ciągu 4 tygodni - przepadają one na rzecz wioski. 2.5.7. Wyrzucony/Zawieszony Rekrut może starać się o drugą szansę za zgodą Założycieli. 2.5.8. W wyjątkowych okolicznościach Założyciele, za zgodą większości Mieszkańców, mogą zwolnić nowego gracza z okresu próbnego i nadać mu rangę Mieszkańca. 3. Ranga Mieszkańca 3.1. Po pozytywnym przejściu przejściu przez okres próbny Rekrut otrzymuje rangę Mieszkańca. 3.2. Przywileje Mieszkańca: 3.2.1. Wszystkie przywileje Rekruta. 3.2.2. Prawo do własnej ziemi oraz domu na terenie wioski. 3.2.3. Racjonalne korzystanie z zasobów wioski: 3.2.3.1. Nieograniczony dostęp do zasobów w BSB o nazwie "Zasoby Wioski". 3.2.3.2. Dostęp do wioskowych narzędzi na potrzeby zamówień oraz projektów. 3.2.3.2. Dostęp do wioskowej broni i innego ekwipunku/inwentarzu na czas wspólnych polowań. 3.2.3.3. Dostęp do wioskowych wozów i statków na potrzeby projektów/zamówień/eventów. 3.2.4. Pomoc przy sprzedaży/wystawianiu na aukcję własnych produktów. 3.2.5. Pomoc przy wyborze
|